Godmorgon bloggen.

publicerat i Vardag.;
Jag är precis uppe från ett varmt bad nu på morgonen. Jag insåg att det var min enda chans att vakna. I går när jag gick och la mig så måste Kevin ha haft riktigt jobbiga drömmar, minsann. Han fäktades och slogs som en dåre i sängen och jag fick ta de flesta smällarna i ansiktet eller i magen. Fy, det känns riktigt otäckt när han slåss och inte är medveten om det själv. Hur som helst, i morse vaknade jag av att Kevin gnuggade sin näsa mot mig och smackade slängpussar i luften! Det är precis så man vill vakna varje dag. Han ville direkt rita och busa, jag som dock inte var lika pigg ville helst sova kvar, men jag lyckades ändå rita några båtar och bilar som han önskade! Sen att det inte ser ut som varken en buss eller bil är en helt annan femma. Anyway.

Kevin har suttit framför barnprogrammen nu på morgonen så att jag fick en chans att tvätta mig och göra mig i ordning. Nu väntar jag bara på att mitt hår ska torka så ska vi bege oss ut sen. Det är sol här idag också, så då kan man ju bara inte sitta inne!

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :