Godmorgon bloggen.

publicerat i Vardag.;
Nu har jag adressändrat till den nya lägenheten, så jag får hoppas att papprerna kommer nu i veckan så att R kan skriva på att Kevin får flytta med mig. Annars blir det knapert med tid. Å andra sidan så är han kvar i stockholm fram tills på torsdag nästa vecka, bara det att han sover på annan plats. Men nu är i alla fall det mesta som ska vara klart, färdigt. Äntligen!

Jag somnade lite senare än vad jag trodde. Just nu är det jätte mycket att tänka på och det värsta är att man alltid tänker på det i sängen och inte utanför. Nej, där ligger man och räknar sprickor i taket, tänker och tänker, tror sig se en spricka som man aldrig sett tidigare och filosoferar lite över den också. Hur som helst. Kevin är i full fart med att hoppa i sängen, vi har ätit frukost och lyssnat på musik. Precis så som det ska vara.

Puss&Kram.

I was in your arms
Thinking I belonged there
I figured it made sense
Building me a fence
Building me a home
Thinking I'd be strong there
But I was a fool
Playing by the rules

I don't wanna talk
About the things we've gone through
Though it's hurting me
Now it's history
I've played all my cards
And that's what you've done too
Nothing more to say
No more ace to play

But tell me does she kiss
Like I used to kiss you?
Does it feel the same
When she calls your name?
Somewhere deep inside
You must know I miss you
But what can I say
Rules must be obeyed

Kommentera inlägget här :