Godmorgon världen.

publicerat i Vardag.;

Nu är vi vakna. Jag fick sovmorgon i morse till halv tio. Eller egentligen vaknade vi tidigare och sparkade på varandra innan vi orkade öppna ögonen. Igår somnade jag mellan en ukulele och en massa råttatouillepuzzel som hade brett ut sig i min säng tillsammans med Kevin och hans bamsebok. Slö som jag är så föste jag bara bort allt skit till fotändan och somnade själv. Varför ligger man och grubblar halva nätterna innan man får ro? Jag kan ligga och tänka hur länge som helst och sedan gå över till att bli helt vansinnig på mig själv just för att jag inte får tiden över att sova. Men igår somnade jag ganska snart efter att jag laggt mig i sängen - en nackdel var dock att jag inte fick till kuddarna så som jag brukar sova på dem. Jag menar, är det inte det ena - så är det det andra, alltid.

Idag är det fin sol ute och jag ska väl klä på Kevin och ringa till Malin och höra vad hon gör och hittar på!
Puss&kram

Kommentera inlägget här :