Happy fucking new july.

publicerat i Vardag.;
Hela veckan har det varit smällare och raketer som har skjutits upp i himlen. Vad är det jag har missat egentligen? Är det en ny månad som är på ingång - nej knappast. Dem borde bara fira happy fucking july eller något. För det finns ingenting annat att fira liksom? Jag och "J" åkte niksta runt här om helgen och möttes av några skjutglada killar. Jag ser ingenting annat än att det måste vara dem denna gången också. Snacka om att ha många intressen liksom. "Happy fucking new july, öhm. Nej fan det var juli igår också ju dude".

Förutom att irritera mig på några ungdomar som skjuter hejvilt här utanför så har jag tagit mig en tallrik med fil och russin för att lugna ner min irriterade mage. Jag har även förgiftat filen med tonvis av socker så att den inte blir helt omöjlig att äta upp, då jag i vanliga fall verkligen inte tål fil. Men det tycks gå riktigt bra att få i sig den nu tillsammans med russina och sockret. Smaskens.

Mamma hade fått tag på min färg inne i stan som först. Här i nynäs hade den säkert inte funnits alls - men nu har dem blandat i ordning den till henne så att vi kan börja måla riktigt ordentligt sen. Fan va gütt, gubbar! Så i morgon kan man inte se mig sysslolös längre och snart är allt mitt plotter klart med alla mina möbler. Det känns jättebra måste jag erkänna.

Tillbaka till mitt mellis.
Tubbiekram!

Kommentera inlägget här :