He's gone, gone and away.

publicerat i Vardag.;
Nu måste mitt lilla troll närmat sig Södertälje skulle jag kunna tro. Snacka om att jag blir sentimental när  jag måste lämna honom ifrån mig, och nu är det i över en vecka - utan att kunna se honom, så nu var det riktigt svårt måste jag erkänna. Hur som helst - jag har diskat, städat rummet och plockat i ornding rent allmänt här hemma. Till ock med bäddat Kevins säng som den senaste tiden har aggerat som förråd eller avlastningshörna. Men det ska jag försöka undvika nu. Jag funderar på om jag ska tvinga Kevin att sova i sin säng hädan efter just för att han så småning om ska vänjas vid att ha ett eget rum. Jag vill inte ha ett barn som sover i min säng fram till trettonårs åldern - och därför skulle det underlätta om han redan nu blev van vid att sova brevid mig men i hans egna säng. Då kanske han inte blir lika orolig heller när vi väl flyttar och jag sover i en vanlig säng istället för min soffa. Då blir det inte så många byten för honom.

Men men, det är ett tag kvar och just nu är det ganska svårt med tanke på varannan veckas bytet hela tiden.
Jag saknar honom i alla fall - mycket mycket mycket. Min lortgris.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

jahaja. södertälje.. vad gör han här föresten :S?

Kommentera inlägget här :