I'm still alive.

publicerat i Vardag.;
Ni kan aldrig ana var jag har hamnat. Hemma hos Malin såklart. Just nu är jag barnvakt åt hennes son tillsammans med "J" och "D" som alla sitter fastklistrade framför guitarhero när hennes son spelar. Jag känner mig som en superbra barnvakt som sitter framför datorn och knappar, men what the heck - dem sköter sig så bra själva de små liven.

Hur som helst så har min dag varit fullsmockad av saker som vanligt. Jag vaknade runt tio och mamma fick upp mig för att gå till affären. Vi handlade in lite bestick som ska pryda mitt fina vardagsrum sen när jag flyttat. Toppen! Då slipper jag mina grillbestick i alla fall. Sen precis när vi lämnat maten så gick jag och mamma ut i garaget och möblerade om. "J" kom upp och hjälpte till och packa in allting när vi var näst intill klara. Sen satte vi oss alla fyra och åt middag - vilket händer ytterst sällan. Jag och "J" stack ut med cyklarna och cyklade ner till hamnen och vidare runt ringvägen innan vi hamnade hemma hos Malin igen! Ha ha ha. Så här har vi fikat med bullar och thé med hennes föräldrar och hennes kusin!

Hur som helst så ska jag sitta och vara lite sällskap här.
Puss & Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

och vem är nu "J" ;)

Kommentera inlägget här :