Jag är vaken fortfarande.

publicerat i Vardag.;

Jag är fortfarande vaken. Jag pratar med lite vänner över MSN och har lovat mig själv att vara vaken en stund! Lustigt hur ens trötthet kan gå över till energi igen. Hmm, kan det bero på att jag snart fått i mig ett rör av smarties? Jag kan på full hand räkna vad jag fått i mig idag.

  • hoppa över frukost, tog en frukt.
  • hoppa över lunch tog en frukt.
  • hoppa över middag tog en frukt.
  • kvällsmat, rostade mackor och nötter.

Och självklart en massa onyttigt att fylla i de toma hålen med. Så i morgon (om det är fint väder) så måste jag cykla för att röra på mig igen och få tillbaka min aptit. Jag äter mycket bättre när jag tränar. Trots denna lugna dag så har jag ändå gjort över trettio armhävningar. Men jag höll på att dö så det blev kanske ingen vidare träning trots allt. Jag måste skriva träningsschema och lämna in till idrotten nu i sommar också - så att jag kan få ett helt betyg i idrott och inte ha rester som måste göras. Egentligen så måste jag plugga en massa andra ämnen också - och dum som man är så tar man sin lediga tid (som min dödtid idag) till att göra helt onödiga saker, pilla sig i naveln, flumma runt och ta kort på varje partikel man hittar och sedan göra lite nytta som att diska och laga mat.

Nej i morgon blir det andra bullar...
kanske till och med en blåbärspaj.

Kommentera inlägget här :