Jag har haft en mycket händelserik dag.

publicerat i Bilder;
Hör ironin i det jag skriver. Tänkte bara säga att jag inte har somnat än och att min mamma precis kommit hem och sjunger någon vals samtidigt som hon stryker upp mina gamla dukar och gardiner som skall packas ned till min flytt. Jag har suttit och pysslat i photoshop, som om att jag inte har så mycket för mig och har klistrat ihop en bild på mig! Ha ha ha. Det märks verkligen att jag inte har många intressen. Hmm. Snart är i alla fall min CD samling igenomkollad och jag har hunnit få in en massa gamla låtar på datorn. Mest svensk musik med tanke på att jag bara lyssnade på svenska låtar förr. Magnus Uggla och Tomas Ledin pryder nu mina högtalare i mitt sovrum. Underbart att ha någonting bra att lyssna på i alla fall. Jag har börjat tröttna lite på dagens moderna musik och ett avbrott med svensk musik satt precis där den skulle.

Hmm. Jag undrar om det blir något filmtittande ikväll. Någon som vet om det går någon bra film på tv:n?
Puss&Kram, skumbanan.

Kommentera inlägget här :