Karaoke och cykeltur.

publicerat i Vardag.;
Idag har "J" och "D" varit över på besök. Dem har pysslat med lego med ungarna och tagit ton till karaoken som spelades på tv:n. Jag har en liten film sen som jag ska försöka få in så att ni får se hur duktiga grabbsen är på att sjunga. Ha ha ha (jag kommer få så mycket skit för det!) Hur som helst så har vi haft det jäkligt kul och nu när grabbarna stack på bio så passade jag och Malin på att ta en cykeltur till affären. Lättare sagt än gjort. Olivia var jätte trött vilket märktes tydligt, stackars tjej så nu ligger hon inne i sin säng och ska nanna för natten. Jag och Malin ska nog krypa ner i hennes soffa och spela eller sjunga lite ikväll.

Senare bjuder jag på lite bilder också, bland annat från när killarna sjunger och leker med ungarna! Ha ha ha. Det är bara för att Malin ska sno bilderna från bloggen (och "J" kan också få göra det med tanke på att han har googlat min blogg) Ha ha ha.

Puss & Kramkalas.

Kommentera inlägget här :