Lista.

publicerat i Onördigt;
Jag är/har..
[x] Jag har gjort graviditetstest.
[/] Jag tänker innan jag gör saker.  
[x] Jag är envis.
[x] Jag är petig med musik. 
[/] Jag går efter utseendet på tjejer/killar.
[x] Jag skriver poesi.
[x] Jag är emot mobbning.
[-] Jag har en snuttefilt.
[-] Jag sover med lampan tänd.
[/] Jag snarkar.
[/] Jag pratar i sömnen. 
[-] Jag är bra på matte.
[-] Jag har suttit i fyllecell.
[-] Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet.
[x] Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat. 
[x] Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
[-] Jag kan slicka mina egna bröstvårtor.
[-] Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
[x] Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
[x] Jag är bortskämd. 
[-] Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
[-] Jag har piercingar på andra ställen än öronen.
[-] Jag har tatuering/ar. 
[x] Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
[x] Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv.
[x] Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig.
[-] Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.
[-] Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.
[/] Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
[x] Jag har krockat.
[x] Jag skriver fort på tangenterna.
[-] Jag har träffat min själsfrände.
[x] Jag har en hobby.
[x] Jag har sövts ner.
[x] Jag är beroende av något.
[x] Jag älskar mina föräldrar.
[x] Jag favoriserar personer.
[x] Jag läser.
[x] Jag har humor.
[/] Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
[x] Jag har skållat mig.
[/] Jag har bra självförtroende.
[/] Jag tycker att jag ser bra ut.
[-] Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.
[x] Jag vill plastikoperera mig.
[x] Jag är teknisk.
[x] Jag talar dialekt.
[-] Jag hatar pizza.
[-] Jag hatar tacos.
[/] Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.
[x] Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.
[-] Jag har sett mina föräldrar ha sex.
[-] Jag tror på en helt egen religion.
[-] Jag har ofta huvudvärk.
[x] Jag spyr när jag har magsjuka. 
[x] Jag är lättpåverkad.
[-] Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis.
[/] Jag trivs hemma.
[-] Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.
[x] Jag har fler än 3 riktigt bra vänner.
[-] Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.
[x] Jag är trotsig mot mina föräldrar.
[x] Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum.
[x] Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful.
[-] Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv.
[x] Jag har fler än 10 djur.

Kärlek:
[x] Jag har haft sex mer än 20 gånger
[-] Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.
[x] Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.
[-] Jag är förlovad.
[x] Jag tänker förlova mig.
[x] Jag tänker gifta mig.
[/] Jag säger/har sagt "jag älskar dig" även om jag kanske inte menar det fullt ut.

Fordon/ sport:
[x] Jag har kört bil.
[x] Jag har kört fyrhjuling.
[x] Jag har kört traktor.
[-] Jag har kört motorcykel.
[-] Jag har kört snöskooter.
[-] Jag har kört moped.
[/] Jag vet hur man startar en bil.
[/] Jag kan skida.
[/] Jag kan skrinna.
[x] Jag är bra på kubb.

Hygien:
[x] Jag målar naglarna.
[-] Jag har snusat/snusar.
[x] Jag har rökt/röker.
[/] Jag tränar.
[/] Jag biter på naglarna.
[x] Jag rakar mig under armarna.
[x] Jag rakar benen.
[-] Jag rakar mig på armarna.

Kommentera inlägget här :