Lista.

publicerat i Vardag.;

Var hittade du den här listan?
Där jag hittar alla andra.

Var är dina föräldrar födda?
Pappa är född på gotland och mamma i k, någonting.

Vad är det senaste du installerade på datorn?

Hmm, försökte få igång smartcammen.
Vilken är din favoritrestaurang?
Kroken.

När badade du i en pool senast?
I vintras när jag var på badhuset tror jag.

Har du varit med i någon skolpjäs?
Måste dessvärre svara ja på den frågan.
Hur många barn vill du ha?
Ett eller två till.

Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Sån som man inte kan klassa som musik.

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja det har jag.

Vad har du för TV-kanaler?
Alla baskanaler i comhemhuset.

Har du åkt moped någon gång?
Ja

Har du busringt någon gång?
Ja

Har du fått felparkeringsböter?
Nej

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Portugal - algarvekusten.

Har du en egen trädgård?
Nej men snart har jag det!

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Serier? Hmm. Jag vet inte.

Kan du alla orden i nationalsången?
Ja.

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Oj jag har sett jätte många filmer den senaste månaden.

Favoritpizza?
Favoriten på pizzahouse.

Chips eller popcorn?
Chips.

Vilken färg på läppstift använder du?
Ingen

Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Ha ha ha.

Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? 
Nej.

Apelsin- eller äppeljuice?
Äppeljuice.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Mamma och pappa - dem åt lammfilé och jag åt en fiskgryta med (aioli) och lite bitar croisant.

Favoritchoklad?
Vit choklad.

När röstade du senast?
I grundskolan till vem som skulle vara elevrådet.

När åt du en hemodlad tomat sist?
Förra sommaren.

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej - jag tror inte det.

Är du bra på matlagning?
Ätbart - det måste vara ett gott tecken.

Klarar du att tanka själv?
Det gör jag nog.

Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Ha ha ha, ja - några knivar och en cyckel och en sparkcyckel.

Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
En städutstyrsel som jag svettades i av gudslike och mina kockkläder på alla praktikplatser jag varit på.

Vad var det senaste du handlade?
Medicin tror jag. Eller lite mat till mamma och pappa kanske.

Har du kräkts offentligt?
Ja.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej

Har du ringt något betalnummer?
Inte vad jag kan minnas.

Kan man vara vän med sitt ex?
Ibland har man inget val.

Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Min morfar som dog samma dag.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Nej jag var lintott.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? 
Inget.

Vad har du i din väska? 
Vilken av dem 20?

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Nej jag har inga hämska ritualer eller tvångstankar.

Vad är du tacksam för idag?
Ja du, jag ska ner till malin och busa med henne och sen ska jag städa och leka med Kevin.
Så det finns en hel del att vara tacksam för.

Kommentera inlägget här :