Lista.

publicerat i Onördigt;
Klädsel
Vad har du på dig idag: Ett turkost linne och svarta piratbyxor, typ.
Vad använder du just nu för skor: Mina blåa skor, jätte obekväma, men dem formas nog snart!
Favoritfärg på kläder: Nästan alla färger!

Senaste person som

Sov i din säng: I min säng var det nog Kevin.
Du pratade med: Min mamma.
Du delade en drink med: Sara eller Tina, eller jag smakade mest - inget dela här inte!
Du gick på bio med: Oj, R tror jag.
Du gick på stan med: Malin, Acce, Olivia och Kevin.
Skällde på dig: Hmm.. Louise säkert. Ha ha ha! Mest på skämt då förstås!

Senaste
Låt du hörde: Vara vänner, just nu faktiskt.
Film du såg: Tre män och en baby, men såg bara halva.
Mat du åt: Majssoppa.
Kram: Kevin.
Puss: Kevin.
Fest: Telegrafen i helgen, freja som förfest då.
Känslan: Lycka.
Ilska: För ett tag sedan.
Resa: Kommer inte ihåg.
Glädje: Oj, kommer inte ihåg.
Dröm: Drömmer sällan men roligt när jag väl drömmer.
Boken du läste: Små citroner gula, jag läser den fortfarande.
Personen du träffade: Många grannar har sprungit förbi mig idag.
Personen du pratade i telefon med: Mamma tror jag.
Personen du fick sms av: Johan och Milo.
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag någonsin ätit just en 7-eleven korv?
Gången du var utomhus: För bara några minuter sedan.
Gången du sov: Runt tjugo över tio i morse. För halv elva stod jag på benen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var nog förr - förra helgen kanske när "J" åt med oss...

Kommentera inlägget här :