Lista.

publicerat i Vardag.;
När gick du upp idag?
Runt åtta, halv nio. Men låg i sängen till strax efter nio.

Diamanter eller pärlor?
Vad är godast?

Senaste filmen du såg på bio?
Jag kommer inte ens ihåg.

Favorit TV - program?
Hmm, jag vet inte längre.

Vad åt du till frukost?
I morse? Tre rostade mackor.

Vad är ditt andranamn.
Elena.

Din favoritmat?
All mat är god.

Vilken mat gillar du inte?
Jag har inte kommit på det än. Eller jo, bruna bönor är ingen höjdare.

Vilken är din favorit - CD för tillfället?
Bonny Tylers musik är guld.

Vilken bil kör du?
En lila damcykel med grå cykelstol.

Vilken är din Favoritmacka?
Jadu, en god med pålägg och smör kanske.

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Jadu. Falska, elaka människor som tror dem är någonting för att dem står högt skrivna i tex arbete.

Vilka är dina favoritkläder?
Det jag trivs i. Jag anser att det är insidan som räknas och därför inte bryr mig om vad jag har på utsidan.

Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Till min lägenhet och börja flytta in.

Favoritklädmärke?
Billigt är bäst.

Var vill du dra dig tillbaka?
På ett tyst och stillsamt ställe.

Favorit tid på dagen?
Nu ungefär..

Var är du född?
På ett sterilt BB rum med lustgasmasker och illaluktande sjukhussängar.

Vilken är din favoritsport att se på?
Fotboll och ishokey går att se igen.

Coca Cola eller Pepsi
Coca cola

Fotboll eller ishockey?
Måste man välja? Sommarsport eller vintersport liksom.

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Båda.

Pedikyr eller manikyr?
eller; Överstyr.

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej inte direkt. Jag är inget nyhetsankare och är glad över det.

Vad ville du bli när du var liten?
No shit, jag var som alla andra och ville bli delfinskötare eller vetrenär.

Bästa barndomsminnet?
När jag gick med min kusin som för övrigt var jävligt bakfull en midsommardag för att han lovat mig att han skulle ut och plocka blommor med mig på ängen. Det var dagg, soluppgång och jag var jättelycklig.

Varit i Afrika?
Nej.

Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ja det har jag, mig själv - då jag ett år bestämmt mig för att vara mumie på halloween, typ elva år gammal. Och jag rullade in mig och gick två meter innan allt föll av mig. Mina drömmar krossades om att bli en duktig mumie.

Varit med om en bilolycka?
Inte direkt.

Favoritdag i veckan?
Finns sju olika dagar och sju olika möjligheter. Dagen blir vad man gör den till.

Favoritblommor?
Dem som luktar.

Favorit - snabbmatsrestaurant
Mahmut's pizzahouse.

Äger du en cykel?
Ja, världens finaste Bettan.

Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
ICA.

Läggdags?
Runt senare kanske.

Senaste personen du delade en middag med?
Delade en middag med? Hmm. Kevin snor alltid min mat. Men jag tror det var Louise som jag delade min middag med.

Vad sysslar du med just nu?
Jag pillar min navel och svarar helt seriöst på alla frågor med risk för lite ironi i svaren.

Favoritfärg?
Blågulilagredelinsvartvit- ungefär alla som finns.

Senaste SMS:et kom ifrån?
Min granntjej, Bella.

Senaste person du ringde?
Jadu. Det var nog säkert... - JO! det var Louise.

Senaste personen som ringde dig?
Bogdan tror jag.

Senaste komplimang?
Jadu. Fick en massa komplimanger i lördags och tidigt söndags morgon. Bland annat fick jag två frierier som jag tog med en stor nypa salt. Ha ha ha, och jag fick veta av någon att han inte skulle dela med sig av mig till någon annan. (Så sött, synd bara att jag inte kände personen!)

Msn?
Ja jag har, jag skriver och jag är inloggad precis just nu, är det något mer...

Bästa låt?
Jag är en person som ändrar musiksmak från dag till dag, så just nu är det
Navid Modiri och Gudarna - Kroki
Red - Pieces

Governor Andy&Kapten röd.

Ett bra avslut?

Hmm. Ett två tre, jag är inte med.
Eller ole dole doff... piff paff puff, du åker ut med en knuff.

Kommentera inlägget här :