Märks det att jag har tråkigt.

publicerat i Onördigt;

ALLMÄNT...
Namn:
Denise.
Piercingar:
Jag hade en gång i tiden.
Tatueringar:
Nej tack. Eller jotack.
Längd:
Kortare än igår.
Skostorlek:
36-38 olika i olika skor.
Hårfärg:
Blond.
Är du kär i någon:
Inte mer än igår.
Önskar du att du bodde någon annanstans:
Hmm. Ja i min lägenhet kanske.
Tänker du på självmord:
Nej.
Tycker andra att du är attraktiv:
Det händer och fötter.
Vilket shampoo använder du:
Något lila med lukt av grapefrukt.
Vilken parfym använder du:
Lacoste.
Vad är du rädd för:
Att vi inte ska kunna komma i ordning i våra liv.
Gillar du att tvätta:
Nej men när det är klart och luktar gott.
Gillar du Berg-och-Dalbana:
Ja den är skön.

SENASTE...
Film du hyrde:
Det måste ha varit försoning som jag aldrig fick se klart!
Film du köpte:
Hm, kommer inte ens ihåg. Ice age eller någon tror jag.
Låten du lyssnade på:
Det eskalerar - Governor Andy. Den går på nu!
Låten du hade på hjärnan:
Oj jag har ingen aning.
Låten du laddade ner:
Ingen aning - jag laddar inte ner längre.
Personen du ringde:
Malin.
TV program du tittade på:
Hum. Jag kollade på en film på trean för någon dag sedan.
Personen du tänkte på: 
Min hemlighet. Ha ha ha, nej men typ Kevin kanske. 


FAVORIT...
Mat:
Jag äter näst intill allt.
Låt:
Allt med Governor Andy och Kapten röd.
Sak att göra:
Jag tycker om att skriva.
Sport: 
Fotboll är både kul att se och spela! 
Dryck:
Olika.
Kläder:
Någonting som täcker min kropp?
Film:
Jadu. Vilken typ av film är du ute efter?
Bil:
Den rullar.

ANTAL...
Gånger du varit kär:
Ha ha ha, ett X antal gånger.
Gånger ditt hjärta brustit:
Det sitter kvar där än.
Hjärtan brustit på grund av dej:
Ingen aning. Några kan jag tänka mig.
Gånger ditt namn varit med i tidningen:
Två, tre gånger tror jag.
Ärr du har på kroppen:
Oj för många. Jag har ett långt ärr på benet som jag fick av att jag försökte raka mig, ett när jag klättrade på en stege och föll ned, ett från ett strykjärn och så vidare. Jag är en riktig vilding!

SENASTE...
Bok du läste:
Hmm, jag håller på att läsa; små citroner gula.
Personen du fick mail av:
Jag får bara spammail.
Personen du fick brev av:
Hm, brev? Nordea eller NHBS.
Personen du fick sms av:
Bella fortfarande.
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
I lördags.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
Jag har varit hos Malin, cyklat, lagat mat, städat lite, lekt med Kevin och .. egentligen inte någonting speciellt.
Var det kul: 
Det är min vardag.
Hur tidigt stiger du upp:
Mellan åtta och nio när jag har Kevin och allt för sent när jag är barnledig.
Gillar du att slåss:
Inte så hårt och inte så ofta.
Vad ska du göra ikväll:
Jadu. Ingenting antar jag.

Är du seriös:
Som oftast.
Vad är du allergisk mot:
Inget speciellt.
Var har du ont:
Ingenstans.
Använder du hårspray:
Nej.
Kan du stå på händer:
Nej - eller kan och kan, kan jag säkert. Men jag bryter nog ryggen.
Favorit serie:
Jag har ingen just nu.

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker:
Olika till olika saker, antar jag. Jag är inte som Malin och dricker kaffe med salt, liksom!
Gillar du ketchup:
Det går ned om det måste.
Är du glad nu:
Ja men lite småseg.
Var du glad igår:
Ja det var jag nog.
Känner du någon som jobbar på sjukhus:
Ja det gör jag, lyckost mig va? 
Vad dansar du till:
Musik som oftast. Jag kan dansa till mina toner i huvudet också.
Stockholm är:
Sveriges huvudstad vilket jag bor en timme ifrån.
Göteborg är:
En fiskestad som det luktar saltvatten i. Eller vad vet jag?
Kan du sjunga:
Ha ha ha, nja.
Mer värt än guld: 
Kevin, familjen och mitt liv för tillfället. 
Spaghetti eller makaroner:
Pasta.
Ett land jag helst vill besöka:
Hmm. Ett varmt land utan namn?
Ska bli skoj: 
Att bli ett år äldre, börja skolan och flytta till eget. 
Ska inte bli skoj:
Ja du, det finns nog en massa saker som inte är speciellt roliga.
Sparar till:
Jag sparar bara en massa pengar som jag slösar lite senare i alla fall.
Väntar på: 
Att min mamma ska komma hem - att Louise ska komma hit, att jag kanske ska cyckla med Malin till affären... 
Pålägg som gäller:
Vad som helst.
Dagens dryck:
Vatten.

Kommentera inlägget här :