Mat, mat, mat.

publicerat i Vardag.;
Nu är maten igång och Kevin går runt och irriterar morfar så att han får gråa hårstrån skulle jag tro. Jag passar på att vila mig mellan pauserna som jag kan få! Idag har Kevin dock varit jätte duktig, egentligen ingenting som jag kan klaga på annat än att han har slagits lite och varit allmänt trött tror jag. Hur som helst så börjar alla de dåliga beteenderna ge med sig nu och jag börjar se den lilla killen som jag hade innan allt uppstod runt omkring honom. Hur som helst så ska pappa ta promenaden och möta mamma istället för att jag gör det. Skönt att slippa! Så dem tar hem micron och dammsugaren som jag ska ha i lägenheten, toppenbra liksom.

Hur som helst så är det full fart här hemma. Jag tänkte ringa Malin nu och höra om vi kan leka lite ikväll...
Puss&Kramkalas.

Kommentera inlägget här :