Min dag i helhet.

publicerat i Vardag.;
I morse var vi ute och busade runt jag och Kevin. Vi hamnade tillslut hemma hos Malin och sjöng lite karaoke och lät barnen busa runt innan dem skulle vidare till stranden. Jag hade inte så stor lust att ligga där nere med tanke på att jag redan brännt hela min rygg så att det kliar sedan jag var ute i helgen tillsammans med Johan och Milo. Hur som helst så fick vi i oss lite mat efter allt bus och stök och sedan somnade Kevin lätt som en plätt i sängen. Han var nog helt slutkörd den stackaren. En sex timmar lång bilresa hade i alla fall tagit ut sin rätt på honom. Han vaknade igen när min pappa klev innanför dörren (jag var sorgligt nog tvungen att väcka honom) och sen tog vi oss en promenad och mötte upp min mamma och sedan cyklade jag och Kevin runt lite i nynäs. Vi cyklade ner till niksta, bort mot estö, vidare mot hamnen, och sen upp på centrum och vidare till shell, där jag passade på att tanka på min mobil. Louise var påväg till oss samtidigt. Sen var det bara att skynda hem, laga till lite blodpudding och umgås med Louise med lite chokladbollar från baket igår och lite saft samtidigt som vi försökte hålla Kevin framför en film, vilket minst sagt inte gick som planerat. Hur som helst så börjar det bli sovdags för en viss herre här.

Men så här har våran dag sett ut. Mer eller mindre i alla fall.
Jag bjuder på lite bilder senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av P:

Nu verkar det som jag läser din blogg varje sekund eftersom jag kommenterar 5 min efter du skrivit inlägget :P



Men jag är så himla fascinerad över dig/ditt liv (hoppas du förstår va jag menar).. Att du är så pass ung men ändå verkar vara så super med lillen :)



snygg byrå"remodel" föresten :)

Kommentera inlägget här :