När det lider mot kväll.

publicerat i Vardag.;
Jag och Kevin har varit ute och lekt nu sedan klockan tre. Självklart har vi varit inne en snabbis och tankat upp med mat och sen har det varit full rulle med att vara ute och leka igen. Jag passade på att ta en kortis på inlinesen. Men hjulen har blivit så utnötta så det känns som man åker på rullgrus hela tiden, små guppigt med ojämna hjul. Kevin har inte sovit någon middag idag, så jag tippar på att han kommer att somna med vällingflaskan i munnen idag igen. Men det gick ju som sagt bra i natt - så det är väl inte så mycket man kan klaga på minsann.

Vi var och mötte upp mamma vid ICA och jag bestämmde mig för att lämna vagnen hemma och låta Kevin gå hela vägen. Det gick jätte bra på vägen dit - men på vägen hem var han nog både hungrig och trött vilket gav gnälliga miner och tjurerier. Just nu ligger Kevin i ett bad och ska skrubbas ren. Min mamma håller koll på honom för tillfället. Men jag ska gå tillbaka och sällskapa med honom.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :