Omöjligt att sova.

publicerat i Vardag.;
Kevin somnade ganska nyligen. Han hade en massa att berätta och ville busa lite innan det var dags att släcka lampan. Så vi har legat och pussat varandra i hela ansiktet och han har lärt sig att säga varsågod då jag tackade för pussarna han gav mig. Ha ha ha - sötnos där. Sen har vi ritat lite, pratat en massa om hans farfar som jag så fint förklarat för honom att han är uppe i himlen och tittar ned på oss. Han svarar då; "åh, farfar död?". Jag svarade då att han hade jätte ont när han dog (då han hade cancer) och Kevin suckade och sa, "Åh, nej". Min plutt bryr sig så mycket om allt och alla, verkligen. Synd bara att han aldrig fick bli pressenterad för sin farfar då jag inte tvivlar en sekund på att dem hade kommit jätte bra överrens.

Han sover nu i alla fall. Jag låg brevid ett bra tag och luktade på honom, andades in värmen som han har. Jag älskar hans varma doft - det påminner om när jag först fick upp honom på magen - någonting som alla mammor vill tillbaka till.

Kommentera inlägget här :