Salve!

publicerat i Vardag.;
I morse stack jag till Malin och snackade lite skit med henne och drack en kopp te. Efter en stund så satte vi på ungarna hjälmar och cyklade ner mot centrum där vi snabbt sprang in på swedbank samtidigt som ungarna skulle ha en varsin kölapp var! Ha ha ha. Så det blev lite o-ordning när det var nästa persons tur, men dem förstod nog varför tillslut. Hur som helst så sprang vi vidare och uträttade alla ärenden som skulle göras, sen ringde vi till "D" så att han fick hämta upp Acce i sin bil och guida några indier som uppenbarligen hade åkt vilse då dem skulle till badstranden! Ha ha. Trots detta så kom vi hem samtidigt med "D"! "Och bilen går bra?!".


Sen så var det te dags igen och som vanligt hamnade vi i det vanliga skvallerträsket och satt och snackade skit! Alltid lika mysigt med gott sällskap. Sen bänkade vi oss framför guitarhero - men idag kan jag inte påstå att fingrarna var på min sida då jag missade fler toner än vad jag träffade, typiskt mig! Kevin och Olivia kom faktiskt bra ihop idag, inte något bråk eller någon ting, woho. Det tog bara tre månader för dem att förstå hur man kan umgås tillsammans! Ha ha. Olivia fick tillock med klänga på mig utan att han skulle bryska upp sig eller säga "MIN MAMMA!". Idag ska vi köpa upp oss med dammsugare och micro till min lägenhet - skönt att få det gjort. Sen blir det nog till att leka med Malin en stund! Jag hade inte tänkt att låta Kevin sova middag idag, han får vara vaken och förhoppningsvis aktiv hela dagen så att han får tillbaka sina rutiner på sovandet igen. Mellan sju och nio ska han vara vaken, max.

Nu ska jag snart laga mat och diska orning här i köket så att det inte blir några arga miner som jag inte orkar med!
Det blir majssoppa till middag (mammas val!).

Puss&Kram, skumbanan!

Kommentera inlägget här :