Storry of my life.

publicerat i Onördigt;

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
För många, vänta ska räkna... 12, varav kanske hälften vet jag va dem går till.
Vilken svordom använder du mest?
Jävla(r).
Äger du en Ipod?
Nej inte nu längre.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väckarklocka?

Hur många resväskor äger du?
En eller två kanske.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej.
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Ja absolut.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Fortfarande, så ser jag knappt på tv under sommaren.

Har någon av dina vänner barn?
Ja, ganska många av mina vänner.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Köpa och köpa? Det beror på hur mycket jag vann?
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men jag har gjort.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Ingen!
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
chokladmjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

När var senast någon stötte på dig?
Oj, senast i helgen tror jag!
Vad åt du till middag?
Igår var det majssoppa.
Använder du huvtröjor?
Nej.
Kan du vissla?
Ja
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej
Vem var den senaste som ringde dig?
Malin tror jag.
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg&Dalbanan.
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Jag är ganska säker på att folk gör det.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
08
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja och jag gör det än!
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Någ(ra)on kilometer kanske?

Hur många syskon har du?
Två.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Absolut inte.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Jag kan inte alla men många i Pretty Whomen.
Äger du några band-t-shirts?
Ja min mosters - isterband, t skirt.

När flög du senast?
2001 eller 2000 eller nått sånt.
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Fyra hemma hos mamms och papps.

Läser du för skojs skull?
Ja.
Pratar du några andra språk?
Engelska, sen kan jag några fraser på franska, italienska och spanska.
Diskar du din egen disk?
Ja.

Har du gråtit offentligt?
Ja
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Jag det gör jag
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag vill ha en piercing.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej.
Kan du kasta macka?
Ja
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vem har du med på BIOn?
Sist? R, troligtvis.
Vem var din favoritlärare?
Genom tiderna... Hmm, Ria tror jag.
Vad har du för väder?
Moln nu.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja.
Har du en blogg?
Ja?

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Svenska.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Jag har inga måsten, bara att vi går bra ihop.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Ja!
När sov du senast på golvet?
Aldrig, tror jag.
Vilken är din favoritdrink?
Jag har ingen favorit än.
Gillar du din boendesituation?
Just nu, nej. Men om ett tag gör jag det.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Olika.
Äter du frukost dagligen?
Nej.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej inte som oftast, jag planerar dem ju!
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej jag är tyst av mig!
Vilken är din favoritfrukt?
Äpplen.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej.
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Nitton.
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ibland.

Tror du på liv på andra planeter?
Ja jag tror det.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jag vet inte. Ingenting jag lägger på minnet, direkt.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Tror inte på gud.
Vad var det senaste du åt?
Hallonbåtar.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Ganska olika.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Inte den blekaste. 
Gillar du senap?
Ja, det gör jag.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Jag går runt och tänker "EGO, EGO, EGO, EGO" och så glömmer man sina bekymmer för en stund.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag kan säga ja - när jag står på marken, men är inte lika säker om jag skulle säga det där uppe!
Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida och rygg.
Har du någonsin köpt något från ebay?
Nej.
Tycker du om att krama folk?
Ja absolut, ja!
Skulle du säga att du är trendig?
Ha ha, absolut inte!
Äger du en digitalkamera?
Jajjamensan!
Om  någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Oj, jag har inte den blekaste.
Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Ingen?
Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja, ibland...
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Många, "Bakom stängda dörrar", "Pojken som kallades det" mf.
Tycker du att du är attraktiv?
Nej det gör jag inte.
Vad är du allergisk mot?

Inget tror jag.
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Been there done that.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det är våran föda?
Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Robin.

Kommentera inlägget här :