Träningsvärk.

publicerat i Vardag.;
Godmorgon igen får jag väl säga. Jag vaknade av att Louise ringde på hemtelefonen och vips så var jag vaken. Illa vorde det annars med hörseln om jag inte vaknade när den ringde. Ha ha ha. Den låter för jävligt med andra ord. Hur som helst så somnade Kevin om och jag fick tid att diska undan det värsta som vi stökat till. Jag fick se på min mobil att jag hade fyra missade samtal och sex sms. Hjälp, under den tiden som jag har sovit så måste jag ha anmälts efterlyst eller något. Well well. Just nu så har jag en grym träningsvärk i benen efter mina dagars cyklande och stånkande upp för alla backar här i nynäs. Är det någon som vet om det finns en stad helt utan uppför och nedförsbackar som man kanske kan flytta till? Det skulle underlätta för mig, men risken finns väl då att det är motvind var man än ska. Ha ha ha.

Nej, nu gormar Kevin efter "mer saft, mamma!". Time to go back to work.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :