Vad är det?

publicerat i Vardag.;
Min mobil hade fått ben och sprungit bort. Som tur var så hittade jag den på "TV - tidningen" ute i vardagsrummet, vilket logiskt nog måste betytt att jag hade den där sist. Hur som helst så hittade den tillbaka till mig och jag passade samtidigt på att springa ut och berätta för mamma och pappa att Kevin redan hade somnat, stolt som jag verkligen är över honom. Han vaknade dock nyligen (tror jag) och började sin dialog med: Vad är det?
Den frågan är så pass vanlig i hans liv att jag tror att han börjar gå på vana mer och mer då han säger något sånt. Men direkt efter det så somnade han om, efter lite mumlande i sängen såklart, vilket också verkar vara något som går på vana.

Hur som helst, det verkar inte hända någonting vettigt här hemma i alla fall. Jag lär som vanligt sitta fast i bloggträsket och skriva av mig så att fingrarna glöder. Jag tänkte dock springa ifrån datorn en stund och hälla i mig en kopp te eller någonting värmande för magen. Inte för att jag fryser eller så  - nej tvärt om.

Å annan eftertanke kanske jag bara ska strunta i det och sitta kvar här!
Det duger lagom för mig!
PussochKram.

Kommentera inlägget här :