Vädret.

publicerat i Vardag.;
Snacka om fint väder det är ute idag. Jag satte på mig mina kortbyxor och satte på Kevin hjälmen och trampade ner till hamnen. I centrum så mötte jag upp min farmor och farfar som jag gick och tittade på båten tillsammans med (för tredje eller fjärde dagen i rad) och som jag sedan satte mig utanför hamnbodarna och åt lite glass med. Kevin for runt och jagade alla fåglar och trots att han hade sex ögon på sig så lyckades han smita ifrån oss. Busungen. Han börjar bli riktigt snabb i benen (vilket han givetvis har varit ett bra tag) och det är så läskigt då man vet om att det både är vatten och stora folksamlingar i närheten. Men som tur var så tog vi oss levande där ifrån och cyklade hemåt. Nu så har Kevin varit ute och cyklat med trehjulingen och gråtit floder av att vi faktiskt MÅSTE in och äta lite mat innan vi ska ge oss av till Nynäshamnsbostäder. Stackaren måste verkligen hata mig - när vi kommer tillbaka så lutar det åt att det blir en sovstund för både mig och Kevin. Det är mest han som börjar bli trött tror jag, eller så är det vi båda.

Nej nu ska jag börja med lite lunch.
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av therese:

hej!

var det inte du som gillade gouvenour (hm, stavning) andy. lyssna på p3 i morn mellan 10 o 11 på fm, då är han gästprogramledare på hallå p3 o svarar på frågor med mera. lite kul...



Kommentera inlägget här :