Cykeltur och pizza.

publicerat i Vardag.;
Jag och Malin skulle självklart försvåra saker och ting genom att cykla och hämta hennes ungar. Ha ha ha, det var minst sagt en udda upplevelse då jag mitt smartskafft inte kan stanna cykeln utan att Kevin trillar åt sidan i ultra seg fart för att jag försöker stoppa honom från att falla i marken. När jag upptäcker att allt är grönt och jag inte får upp honom igen så asgarvar jag som en galning och kan inte sluta skratta förrän Malin hjälpt mig upp på benen igen. Efter den incidenten så lärde jag mig faktiskt hur man gjorde och resten av resan - både till och från barnens dagis gick förvånandsvärt bra! Sen åkte vi hem till dem och åt lite glass och mös med lite skitsnack som vi vanligtvis brukar spendera vår tid med.

Sen har jag ätit kebabsallad på pizzerian och träffat en kompis. Vi åkte bil hem till oss och satte oss och snackade lite innan vi gick ut och vinkade hejdå, då bilen rullade ifrån oss. Annars så har det varit en lugn dag. Kevin är hög på socker då pizzeriaägaren tvingade på Kevin en klubba. Men nu är tänderna borstade så nu blir det inte något mer sött ikväll...
Hoppas bara att han somnar snart så att han är pigg i morgon.

Jag skriver kanske senare.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :