En massa har hänt.

publicerat i Vardag.;
Okej. Hur ska jag börja. Vi har sommarlov. Som vanligt är det underbart kul. Skönt att få komma från alla måsten och krav för en stund, tio veckor är lagom ledighet! Sen då? Jo, studenten var igår. Alla mina vänner sprang ut ur våran skola och in i en ny fas i deras liv. Vissa pluggar vidare, andra pluggar inte mer utan ger sig direkt ut i arbetslivet. Jag var hemma hos Louise på hennes studentskiva och hade det trevligt. Sen gick jag vidare och handlade med Malin och hamnade hemma hos henne resten av kvällen. Kevin har fått ögoninflammation vilket betydde att jag har fått gå dragandes på en jätte tjurig och gnällig son nu i tre dagar i sträck, vilket är fullt förstårligt. Hmm, sen så har jag och mamma shoppat lite idag, jag och Malin hade en filmkväll igår, Kevin är nere och spelar fotboll nu, sen har vi badat i pool Kevin och jag, sen har vi... Ja vi har gjort en massa roligt. Sen har det hänt en massa runt omkring också - vilket jag inte ser någon anledning i att skriva ner här. Men kul har det varit. Det blev dock inte någon utgång för mig igår då jag går dragandes med både ögoninflammation och öroninflammation själv. Kan det bli en bättre start på det förbannade lovet? ehm, NEJ! Men mitt liv rullar på, snart ska jag sätta mig ner och njuta av att jag är barnledig och kolla på lite film!

Mamma och pappa är nere hos min farmor och farfar med Kevin så jag tänkte passa på att mysa lite med min frihet!
Ha en trevlig kväll, eller dag!
Puss&Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

Ärligt talat.... så vet jag inte vad jag ska skriva... Men... "HEJ!!!!"

Kommentera inlägget här :