Godmorgon.

publicerat i Vardag.;
Godmorgon, alla mina trogna bloggläsare.
I natt var en sådan där jätte jobbig natt. Någonting säger mig att Kevin har en känsla utav att förändring är på sin plats här hemma och att han snart ska få flytta hem till Ronnie en vecka. I morse vaknade jag av smällar i ansiktet och slag, en tjurig kille som inte alls var på humör för att varken gå upp eller leka med morfar. Lika så var det i natt då han valde att skrika i en halvtimme. Kanske beror detta på oroligheter men det kan också bero på att han har kommit in i en fas där han drömmer mycket och otäcka saker. Kanske bara att det var en mardröm? Hur som helst så känndes det tufft där ett tag att behöva lämna ner en sur och tvär son till dagis för att sedan inte träffa honom mer under en vecka. Men nu ser han ut att vara på humör igen och han har tillock med så pass mycket aptit att han fått i sig lite frukost. Tack och lov.

Jag tänkte vara nere på dagis till strax efter niotiden, kanske runt halv tio som han är van vid att komma dit. Sen får vi se hur min vecka utspelar sig!

Ha det jättebra, så skriver jag mer sen.
POK.

Kommentera inlägget här :