Guitar hero.

publicerat i Vardag.;
Självklart ringde Malin och väckte mig klockan tio i morse. Jag drog på mig alla kläderna och drog ner till henne. Min mor hade nämligen ringt och sagt att det var dags att sticka ner på banken och förnya mitt legg. Så jag satte mig framför kameran hos en fotograf, hon plåtade, jag fick mina kort och gick bort till nordea och gjorde klart allt som skulle göras. Så nu har jag beställt gireringsblanketter och förnyat mitt legg som förövrigt går ut den sjuttonde juli. Jag hoppas att jag kommer kunna gå ut på min födelsedag bara. Som tur är så känner jag vakterna så jag kommer nog in i vilket fall som helst. Men men. Det har hänt en hel del hos Malin idag som gör att jag kanske ska sova hos henne i natt, stackaren. Men jag finns här för henne - dag som natt vilket hon vet om hoppas jag!

Nu sitter vi och spelar guitar hero. Mycket intressant va. Ha ha ha, gör vi någonting annat tillsammans, liksom.
Idag har jag i alla fall klarat mig igenom en massa låtar utan att bli utkickad från hälften! Jag känner mig grymt stolt.
Nu ska jag spela! Nu är det min tur.
Puss & Kram

Kommentera inlägget här :