Igår kväll.

publicerat i Vardag.;
Jag gick och la mig strax efter halv tolv igår och somnade inte förrän närmare ett tiden. Precis när jag hade somnat in så fick jag ett SMS av en kompis och vi satt och smsade allt för länge. Där av den jobbiga starten i morse. Han sulle upp och jobba klockan sex i morse också, den stackaren. Ha ha ha. Men det var trots allt han som började att sms;a mig. Sen när mobilen blev tyst så kunde jag likt förbannat inte somna. Ha ha ha. Jag gosade in mig hos Kevin, men det slutade med att han blev så varm att det smittade av sig på mig. Aldrig blir man riktigt nöjd.

Jag känner fortfarande av att jag har varit uppe allt för sent inatt.
Jag som lovade mig själv att jag skulle somna i tid, yea, right - like that's gonna happend.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :