Minnen...

publicerat i Minnen;
I morgon är det redan midsommar. Tänk vad fort veckan har gått. Detta betyder också att det bara är fredag och lördag kvar innan jag på söndag kväll, (troligtvis) ska lämna över Kevin till R igen. Jag får sån separationsångest så fort han är borta. Men samtidigt så vet jag att veckan går så mycket fortare när man har någon och längta efter. Plus att jag kan passa på att göra en massa som jag längtat efter att få göra; som att gå på allsång på tisdag. Det var senast när gyllene tider hade sitt uppträdande - innan det att Kevin var född som jag var på allsången sist. Jag kanske var fjorton, eller så var det samma år som jag träffade R som femtonåring. Men ändå så känns det så nära - som det var igår jag var där senast och fick se, då min stora idol, Cajsa - Stina Åkerström. Tänk att man faktiskt var lycklig då, fast det var en av mina svåraste tider i livet.

Jag längtar inte tillbaka, samtidigt som jag minns en av de bästa stunderna i mitt liv som barnlös.
Jag är ganska kluven, numer består mitt liv av två faser, innan och efter barn - jag måste ändå säga att jag är mest stolt över mitt nuvarande liv än vad jag var över mitt dåvarande.

Kommentera inlägget här :