Morgondagen.

publicerat i Vardag.;
Som sagt så är det planerat nu sedan några dagar tillbaka att jag ska få flytta ut alla mina saker från Ronnies lägenhet. Men jag vågar dock inte hoppas på för mycket då det har varit bakslag förut. Om inte annat så ska jag vara med Malin i morgon och kanske tillock med tar bussen upp till syrran. Men vi får se. Jag blev dock lite småsugen på det när hon frågade om jag ville komma. Men samtidigt så är det inte roligt att sitta och skumpa på bussen fram och tillbaka hem igen. Så vi får se hur det blir med den saken. Jag måste hur som helst till banken i morgon. Dels för att sätta in och starta upp ett sparkonto på nordea och dels för att hämta ut gireringsdokument så att jag i framtiden kan betala mina räkningar hemifrån. Ja - vi är old fashon, att vi inte använder oss av E-legitimation i våran familj! Ha ha ha. Egentligen skulle det vara praktiskt att ha E-legitimation, men samtidigt så är det skönt att inte ha det.

Snart är det mat här hemma. Det bjuds på hamburgare och just nu så tackar inte min mage nej till någonting att äta. Jag är vrålhungrig trots att jag fick i mig pastasallad hemma hos Malin. Men det stillade mest bara min hunger - men bättre än ingenting som sagt.

Vi får höras senare.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :