Nu är det tyst.

publicerat i Vardag.;
Nu sover alla. Mina släktingar for hem för någon timme sedan och jag har spenderat den senaste timmen med att läsa några bloggar, kolla in tidningarnas huvudrubriker (då innehållet inte intresserar mig såvida det inte är en humoristisk nyhetsartikel. Men nu - den senaste tiden har innehållet i tidningar enbart handlat om mord (och inga visor), barnmisshandel och riksdagens beslut angående rätten att ha hemlig information i mailen, vilket självklart slutade som dem själva ville och inte som alla andra ville. Nåväl - sen har det varit jätte mycket om EM vilket intresserar mig - zerro, noll och inte ett skvatt.

Men snart är det dags för mig att hoppa i säng. Jag funderade i morse om att plocka fem, (sju) olika blommor (rätta mig om jag har fel) för att lägga under huvudkudden och drömma om den blivande man jag ska få. Men sen slog det mig att jag inte är så nyfiken och allra minst så tror jag inte på sånt bullsh*t.

Ni skulle ha hört våra samtal idag - mitt, mammas, syrran och mormors. Ha ha ha.
Glöm det... ni vill inte veta.

Kommentera inlägget här :