Nu har han somnat.

publicerat i Vardag.;
Tänk så söt han är. Från att ha varit en djävul till att övergå till världens finaste lilla ängel. Ja, han har somnat. Tänk så tyst det har blivit, helt underbart tyst. Jag kan tillock med höra när han snarkar vilket han vanligtvis aldrig brukar göra. Så sött. Jag har pratat med Malin i telefonen och så har jag laddat upp en skål med pommes pinnes, kvällen är fulländad. Tack och lov för att man har snacks undangömmt längst in i skåpet för att kunna plocka fram det - just vid dessa tillfällen.

Jag kom och tänka på en sak. Kevin har blivit så fasligt lång alla redan. Han är nog halva mig redan, nog för att jag inte har så mycket att skryta över då det kommer till längden, men tänk - han är två år gammal, hur blir det då vid låt oss säga tio år? Undra om han lyckats kamma förbi min längd redan då. Det skulle inte förvåna mig om jag säger så. Min systerdotter på tio är redan (nästan) ikapp mig. Jag är verkligen snudd på minikort.

Kommentera inlägget här :