Planerna ändrades.

publicerat i Vardag.;
Jag skulle egentligen ha mött upp Louise nere på stan för att göra henne sällskap. Men planerna ändrades så att hon kommer till mig efter att ha gjort alla ärenden på centrum. Så vi ska väll sitta här och snacka en massa skit. Anledningen till att jag inte kunde möta henne i centrum var att jag lovat min mor att laga maten några gånger denna veckan. Och självklart är det kalops på menyn som gör att jag måste spendera två timmar i köket innan maten är klar. Men det är kul det också. Jag tycker ju om att laga mat som sagt så jag kan väl inte precis klaga och nu har halva tiden redan gått så att det är inte lång tid kvar innan köttet är mört och maten är redo att serveras.

Annars så händer det inte så mycket. Kanske ska ta bussen in till vårsta. Men vi får se hur det blir med den saken. Jag kommer inte hem förrän vid elva om jag åker dit - och frågan är om jag orkar upp i tid i morgon då! Ha ha ha, men det löser sig nog. I morgon har jag som sagt några ärenden som skall uträttas innan jag ska till skansen och allsången tillsammans med Louise. Ska bli hur mysigt som helst och jag hoppas att vädret står på våran sida och att det inte regnar över oss. Jag har som vanligt otur när det gäller en massa - men nu litar jag på att vädret är på våran sida.

Puss & Kram.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therese:

Åååååh, jag vill också på allsången!!! Lyckostar !

Kommentera inlägget här :