Retro.

publicerat i Vardag.;
Jag och Malin tog oss en cykeltur och kollade in våran retro här i nynäs. Gamla möbler som folk lämnat in! Skit coola saker fanns det där inne som jag blev riktigt sugen på till den nya lägenheten. Jag hittade ett bord idag som jag och min mamma ska åka och (kanske) köpa i morgon. Vi får även se om dem har fått in någonting nytt bord som passar i mitt kök. Billigt är bäst, är det inte så man säger? Ha ha ha.

Hur som helst så fick jag en ganska patetisk kommentar av någon annonym som inte vågade stå för vad han/hon hade att säga. Jag nämnde att jag skulle ta ett glas vin med min kompis (vilket jag har rätt till med tanke på att jag både är barnledig och myndig). Jag tycker att det är jätte patetiskt med tanke på att jag i hela mitt (snart) nitton åriga liv valt att tacka nej till alkohol, vilket jag fortfarande gör om någon jag inte litar på frågar - men jag har som alla andra, rätt att dricka.

Cheers.

Kommentera inlägget här :