Senare kväll.

publicerat i Vardag.;
Kevin sover på bredsidan av sängen nu istället för på långsidan. Jag vågar inte riktigt röra honom än med tanke på att min moder väsnas lite i köket. Då är det bäst att låta det vara, annars kanske han aldrig somnar om igen. Jag har i alla fall suttit och kollat igenom filmen "rika vänner". Den var faktiskt ganska bra när jag tänker efter. Lite småseg kanske, och lite för usa aktig film för min smak. Men annars var den helt okej. Sverige - ryssland spelar nu så vitt jag vet. Ryssland leder tydligen med ett noll, över sverige. Ha ha ha, man får lite uppdateringar av vänner via MSN. Skönt att jag slipper sitta ute och kolla på det själv, det intresserar mig inte så vidare mycket om jag ska vara ärlig.

Det blir nog inte en så sen kväll ikväll. Vi får se hur länge natten orkar hålla mina ögon vid liv. En liten stund till sitter jag nog vid datorn. Jag menar - jag har inget bättre liv och har ingen lust att skaffa mig det heller - inte för tillfället i alla fall.

Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :