Soliga Sverige och skrubbsår.

publicerat i Vardag.;
Min syster kom hit med sin familj idag så Kevin har haft fullt upp med tre ung(domar) på halsen som har busat och lekt. Kevin har hunnit med att bada i poolen på framsidan, gungat och skrapat upp benen. Shit happends. Snart ska jag och syrran åka till Louise för att packa in mina saker och köra dem hit till min mor. Det lär inte ta allt för många minuter. Så nu håller jag på att natta Kevin för att vi skall kunna åka iväg i lugn och ro och göra vårat. Nu kanske det inte tar allt för lång tid innan jag får en lägenhet, jag sitter som på nålar varje dag och inväntar nya svar. Hmm, det kommer - tids nog.

Jag ska ringa och prata med Ronnie idag också - och se hur vi skall göra med Kevin idag, eller i morgon. Det ordnar sig nog på ett eller annat sätt. Men, solen skiner i underbart fina sverige och jag har - tro det eller ej, faktiskt blivit riktigt brun av att ha varit ute och lekt med Kevin! Ha ha ha, mys! Veckan lär ju ge mig lite mer också som sagt.

Toppen!

Nej nu ska jag ta det lugnt och försöka få min krake att somna...
Önska mig lycka till, för det lär behövas.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :