Sommar.

publicerat i Vardag.;
Igår var jag hos Louise. Jag vi kollade på en halv film drygt då hon varken orkade se på film eller vara vaken. Ha ha ha, sötnos. Sen så gick jag hem runt nio till en kompis och kom hem runt tolvtiden. Hade riktigt kul igår. Vi kollade bland annat på Turkiet - och något annat land. Jag kommer dock inte ihåg vilket land det var som van, well well. Man kan inte hålla reda på allt här i världen. Jag älskar att promenera hem på kvällarna när det är så pass varmt att man inte behöver huttra eller frysa fast klockan är way over bedtime. Men det som är synd är att man inte kan se stjärnorna längre. Det är det enda som jag saknar under sommarhalvåret. Idag har jag solat lite ute på altanen och försökt få lite färg. Ganska omöjligt med tanke på att solen går i moln var och varannan minut. Suck. Men vad gör man, som sagt. Jag saknar Kevin jätte mycket just nu. Undrar om det har gått bra att vara på dagis i veckan...

Snart är min vecka här. Jag hoppas bara att resten av veckan går fort.
Mitt troll måste snart komma hem och underhålla sin mor.
Puss&Kram.

Kommentera inlägget här :