Stora tjejen.

publicerat i Minnen;

Nej fel ordval till rubrik. Slarviga ska det stå.. Jag är grymt trött och jag har egentligen bara mig själv att skylla. Jag har tillock med fått en påse under ena ögat (där av min rubrik) så nu känner jag mig lite vuxen faktiskt. Eller inte. Jag borde verkligen ha laggt mig tidigare i sängen och somnat betydligt mycket tidigare än vad jag gjorde. Och att min pappa väckte mig i morse med att ringa två signaler och sedan lägga på gjorde inte saken så mycket bättre. Ha ha ha. Jag måste lägga mig tidigt ikväll - det är ett måste.

Jag och Louise ska mötas nere på stan snart. Jag tänkte köpa henne någoting fint i födelsedagspressent, men schh - säg ingenting till henne. Jag måste bara hitta tillbaka till min fantasi och komma på vad fan jag ska köpa. Vad kan en nittonåring vilja ha egentligen? Fan, jag hatar att köpa pressenter. Eller inte direkt att köpa kanske - men att komma på vad fan man ska köpa.

Malin kom över för en stund sedan och bytte cykel med mig - så nu har jag en extremt femenin cykel vilket jag hoppas passar mig. Ha ha ha. Hon var för van att ha sin cykel att hon ville ha tillbaka den och jag klandrar henne inte! Men den här cykeln är extremt tjusig! Så jag kan inte bli mer nöjd.

Men men. Så här ser min dag ut mer eller mindre idag.

Puss&Kram, julegran.

Kommentera inlägget här :