Tack gode gud.

publicerat i Vardag.;
Jag sitter inne på youtube och skrattar tills tårarna sprutar, tänk att tack gode gud kan vara så roligt. Ha ha ha. Martin Timell's uppträdande är helt klart det bästa. Snacka om att jag skrattade tills jag tjöt. Men det är typiskt min humor också. Min pappa undrar nog vad tusan jag håller på med här inne. Ha ha. Snacka om att han skrämmde mig för några minuter sedan by the way. Jag skulle springa ut i köket från mitt rum då Kevin ropade (och då måste jag springa genom vardagsrummet) och jag tog sats för att hinna ut dit om det skulle varit något allvarligt. Helt plötsligt dyker min pappa upp två centimeter från mitt huvud och jag skriker till. Bakom står en nöjd liten kille inlindad i en filt och asgarvade. Ha ha ha.

Busungar är vi allihoppa.

Kommentera inlägget här :