Tandborste och sånger.

publicerat i Kevin;

Varje gång som Kevin ska borsta sina tänder (vilket vanligtvis är det värsta han vet) så frågar jag Kevin vilken låt han vill att jag ska sjunga. Han väljer sin låt och öppnar munnen så fort jag börjat nynna på melodin och sjunger texten rätt i under vissa toner. Men så fort jag slutar sjunga så sluter han sin mun! Ha ha ha. Han vet minsann hur man ska kompromissa. Det är bra och lära sig vid en ung ålder också. En deal är en deal. Sen så ber jag honom ryta som en tiger, och det gör han riktigt bra nu den lilla kisen. Han verkligen ryter till - nästan så att nackhåret reser sig. Tänk att denne lille man rent ut sagt avskydde att borsta sina gaddar - och nu mera så är det inga rotablem alls med att få honom att öppna munnen, få honom att ryta som en tiger och låta honom gå ifrån med världens finaste leende.

Självklart har min extremt vackra sångstämma en del i det hela att göra också.
Ehm...

Kommentera inlägget här :