Tryck i magen - orolig känsla i bröstet.

publicerat i Vardag.;
Så fort jag tänker på vissa saker så får jag ett grymt tryck för magen, ungefär som jag har svalt Kevins heliumballong och inte får ut smurfarnas läte - ni vet! Nej men allvarligt, jag tror jag håller på att säcka ihop om inte detta mellan mig och R kan få ett riktigt bra slut. Jag vill få komma ifrån hans lägenhet men vi kommer inte överrens om vissa saker.

Jag måste verkligen prata med honom, på riktigt - så att vi kan glömma allt oss som varit och gå vidare på varsitt håll. Jag vill inte finnas kvar hemma hos honom. Hellre finns jag i mammas och pappas garage till det är dags att ta sig därifrån med alla sakerna. Hellre trycker jag in allt i mitt rum och kliver över det varje gång jag ska gå och sova. Hellre gör jag vad som helst om vi kan avsluta det vi en gång hade.

Jag vill sätta punkt för vårat liv och för att göra det så måste jag få ur mina tankar därifrån.
Punkt.

Kommentera inlägget här :