Äggad.

publicerat i Vardag.;
Nu känner jag mig riktigt äggad. Jag och Kevin åt ett varsitt ägg till "lunch" om man kan kalla det för lunch. Vi åt i alla fall upp ägget så det blev en liten minilunch innan den riktiga lunchen skall till att lagas. Så nu känner jag mig riktigt äggad - roligt va! 

Nej men seriöst. Ronnie vaknade precis, strax efter tolv och har redan hunnit gå en vända med våran slang och sugit upp mina rostade myror som jag la på plattan efter det att jag kokat mina ägg. Jag förstår inte hur dem j*vlarna kan överleva, trots myrr och helvete som dem har fått stå ut med. Dö är precis vad dem ska om jag så skall ringa till någon antimyrbyrå. Det är skitäckligt att ha dem krypande sexfotade små kropparna springandes på våran diskbänk där våran mat ska ligga. SKRÄCKENS HUS.

Jag har även hunnit med att kolla in förra veckans så ska det skråla, program och ett av skärgårdsdoktorn. Jag tänkte fortsätta i den banan och se om det händer någonting roligt på SVT PLAY.

SKÅL.

Kommentera inlägget här :