Allt är klart.

publicerat i Vardag.;
Äntligen, nu är allt färdigt här hemma och jag har fått chansen att relaxa. Louise har kommit på besök och vi har snackat i mobilen med hennes mor - hon och Kevin förde en väldigt allvarlig konversation. Snart är det dags för middag för la familjá. Idag blir det ett litet ihop kok av allt möjligt med lite sås och ris till, smaskens. Som en wockpytt. Haha. Jag har glömt att ringa till chefen som jag hade lovat mig själv att göra. Så nu blir det till att ringa alla nödvändiga samtal i morgon. Kevin har gjort "nummer två" idag utan större omständigheter. Lite gny och gnäll. Men det tog ungefär fem minuter för behovet att lämna honom. Tack och lov.

I morgon är det the dentist som gäller. Fyfan, igen. Och denna gången med en ganska lång resa på fyrtiofem minuter in till haninge - till vilken nytta ? Jo fem minuter och sen åka - toppen? I don't think so. Men men. Jag får ju å andra sidan ledigt från skolan. Mamma är barnvakt till Kevin och jag får lite tid för mig själv.
Funderar på om jag och mamma kan gå till telegrafen på lunch i morgon? Skulle vara kul och göra någonting med min mor. Och telegrafen är man ju på så sällan. Haha.

Nej men, i'm out of here.
SKÅL.

Kommentera inlägget här :