Änltigen är maten igång.

publicerat i Vardag.;
Jag har påbörjat middagen nu och det blev en salig blandning av det vi hade hemma. Jag stekte bara på köttfärs, och hade i vita bönor och en massa kryddor av alla dess slag och sedan så är pastan på kokningsplattan. Får se när den blir klar. Så nu är det mat som gäller - så att man får lite energi. Jag förstår inte varför jag är så trött hela tiden. Undra om detta kan bero på alla konstiga soltider. Att det är sol ena dagen och moln en annan - för att sedan behålla det molniga vädret i en vecka... eller två. Jag har ju sovit i mer än åtta timmar, tror jag. Jo men visst. Och ändå är man såhär trött. Kanske är en infektion på G eller något. Hoppas inte för guds skull.

Jag har fått en GRYM träningsverk sedan gårdagens brottning tror jag. Jag är helt enkelt för otränad och körde på för hårt. Jag ser ingen annan möjlighet till vart jag annars kan ha fått denna grymma smärta.

SKÅL FÖR DET.

Kommentera inlägget här :