Bästa vänner.

publicerat i Vardag.;
En av mina bästa vänner har en blogg! Yes! Nu kan jag äntligen sitta och sträckläsa genom hennes helt crazy liv och allt som händer där mellan. Vi har varit vänner sedan fjärde klass då vi bröt hjärta för att bevisa att vi skulle vara vänner för livet. Vänner för livet är vi nog - både med eller utan hjärta. Synd bara att vi träffar varandra mer än sällan. Nästan aldrig längre. Men det får vi helt enkelt ta och ändra på. Vi har hittat på så mycket bus tillsammans och får göra det på ett mer vuxet vis nu - så fort vi får chansen att ses igen.

Ooh, we live together,
Ooh, in a dreamworld forever.
Ooh, we are like superstars.
Down in a childs heart. 

- Denise&Linnea 2000.

Jag älskar den här tjejen mer än någonting annat och hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mojsan:

Haha nej menar det ;D Jag tror jag har kort därifrån faktiskt :P Ska leta, haha!

2:a kommentar, skriven , av mojsan:

Haha jag ska nog hitta det nånstans ;)

Kommentera inlägget här :