Blandade spår.

publicerat i Onördigt;
Hur ser världen på mig?
One love.
Är jag den enda? Wow.

Kommer du ha ett lyckligt liv?
Don't worry be happy.
Det låter skitbra.

Vad tycker egentligen mina vänner om mig?
Hollaback girl
Och detta betyder?

Trånar andra personer efter dig?
I have nothing
Först är jag den enda kärleken och sen har jag ingenting.

Hur kan jag göra mig själv lycklig?
Everybody's free.
Ska jag också bli fri?

Vad borde jag göra med mitt liv?
Bitch och hora.
Ska man ta en utbildning för att bli det?

Varför ska världen vara fylld av så mycket smärta?
Release me.
Ok, enkelt om man är ensam, va?

Hur kan jag maximera min lust under sexakten?
Bed.
Bra val. Jag som tänkte ta bokhyllan. Men vaffan, sängen går också bra.

Kommer jag någonsin få barn?
Saning eller lögn.
Nej, brevbäraren är inte pappa till Kevin, jag ljuger aldrig om så allvarliga saker.

Kommer jag dö lycklig?
Hand i hand
Med vem då? Gulp.

Något bra tips till mig?
Se dig om.
Men vaffan. Åt vilket håll?

Vad är lycka?
Innan mörkret faller
Så när det är mörkt så kommer, vem? och förstör min dag?

Hur kommer jag bli ihågkommen?
Om du lämnade mig nu.
Jaha. Då går jag då.

CIAO.

Kommentera inlägget här :