Catfight.

publicerat i

Jag har glömt att berätta vad vi gjorde på gymnastiklektionen idag. Gud så roligt vi hade det - i alla fall vi tjejer då vi blev indelade i lag med tjejer i ett och killar i ett annat. Killarna skulle brottas för sig och tjejerna för sig. Den som klarade sig utan att nudda "marken" fick stå kvar på tjockmattan. Men fan va kul det såg ut. Jag tror jag har en armbåge av Jannike och några nypmärken av både My och Matilda. Men det var jätte roligt att få bli varm och verkligen visa vad man gick för. Dem flesta kunde dock bara lyfta mitt ena ben och på så sätt få av mig från planen. Men jag fick ned några killar och även några av tjejerna. Så man är inte alls så klen som man ser ut - så passa er. Ha Ha Ha.

SKÅL.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av trogen läsare:

jag igen ;)
va bara tvungen.. är ungefär lika lång som dig 1.53 kanske? och är snart 18, aja men det är bra att någon kan se till att korta (som vi är) kan få ner långa folks, inte underskatta oss korta inte, vi har ju våra små knep trots allt :D

Ha en trevlig kväll och hälsa kevin & ronnie
Kramar /trogen läsare :$

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej igen!
Ja - fytusan! Vi är tuffa vi kortisar! :D
Men det är nog det enda jag är bra på... att vara tuff alltså ;] För brottas är helt enkelt inte min grej! Haha.

Ja - det ska jag absolut göra! Den ena sover dock... och den andra spelar och är helt inne i det han gör, så jag gör det i morgon! :D
Trevlig kväll, natt... whatever!
sov gott!

3:e kommentar, skriven , av mojsan:

Haha det var askul :D har en del blåmärken av Iman :O

Kommentera inlägget här :