Dreggel, tv och ingen städlust.

publicerat i Vardag.;
Kevin har dregglat ned hela mitt tangentbord - så frågan är hur länge det kommer funka den här gången. För ett halvår sedan fick det stå ut med en kopp kaffe också. Men det har överlevt det - så lite dreggel är väll ingenting för min hårda dator. Ha ha ha. Jag skickade in allt i garderoben igen, precis som jag sa. Jag orkade inte hänga i ordning alla kläder på en gång. Min rygg gjorde jätte ont. Så det får helt enkelt bli någon annan dag. Det är nästan bara mina och Kevins kläder kvar, så..

Jag ska kolla lite på tv nu, klockan nio. Andra Avenyn ser ut att få gå på andra plats, liksom mina läxor. Jag orkar inte sitta och rota i dem ikväll. Ursh. Jag vill ha lite fritid i alla fall.

I morgon är det en lång dag i skolan, tyck synd om mig för en gångs skull. Vi har hälsopedagogik, svenska, idrott, samhälle och klassråd. För hoppningsvis så behöver vi inte ha klassråd och då betyder det att jag hinner med kvart i tre bussen hem. Det skulle vara jätte skönt.
Jag måste ringa till chefen i morgon också. Toppen.

Kommentera inlägget här :