ett. tre. sex. sjuk.

publicerat i Kevin;
Hahaha. Kevin är så skön när han räknar. Han har räknat alla sina playdoo burkar med leran i ungefär tjugo gånger under kvällens lopp. Och det låter ungefär som, ett tre sex sjuk. Sjuk tycker jag är extra rolig. Ha ha ha. Ronnie ringde precis. Eller nej, tvärt om. Jag ringde Ronnie. Han är i södertälje och påväg hem nu! Lövly. Dem skulle minsan inte sova i jönköping. Men han fick i alla fall en heldag där på bilmässan. Det är han väl värd, tycker jag. Det är så sällan som han gör saker med polarna, så why not. Han åkte så att han var där till runt tolv i förmiddags, så dem har precis haft en heldag. Underbart. Skönt att veta att man har någon att sova bredvid i natt i alla fall. Mysigt om inte annat. Bara att ha honom där.

Nåväl. Från ett två tre sjuk, till bilmässan i jönköping. Jag är duktig på att hoppa, vill jag lova.

Kommentera inlägget här :