Fiberrik frukost.

publicerat i Vardag.;
Ja, nu kan man minsann inte klaga på att Kevin inte får i sig tillräckligt med fibrer. Idag var det de enda han fick i sig till frukost. Han fick ett fiberrikt knäckebröd, havregrynsgröt och dofilus bär med mycket fibrer i. Massa smaskens. I gröten fick han även lite katrinplommonpuré - så nu ska det baskemig inte vara några problem mer förhoppningsvis. Det har dock gått lättare och lättare för honom att göra sina behov. Han har i alla fall klarat av det utan hjälp sedan vi var på akuten. Så jag antar att det hjälpte lite i alla fall...

För några dagar sedan så fick jag mitt röda kuver - ni vet, premie penssionen. Jag blev förvånad av att se hur mycket man kan få in av att jobba en sommar enbart. Trettiotusen, femhundrasjuttiosex kronor har jag. Nu kan jag ju gå som en penssionär med en månadslön. Schysst. Men man ska kanske upp i lite mer pengar innan man går i penssion. Men i alla fall! Ha Ha Ha.
Jag fick i alla fall känna mig vuxen i fem minuter.

Kommentera inlägget här :